Бекітемін:_________________
«Абай атындағы №2» ЖОББМ
директоры: Р.Г. Абуов -
Абай атындағы №2 ЖОББМ психологиялық қызметінің 2022-2023 оқу жылына арналған жылдық жоспары
Қатысушылар |
Жұмыс түрі |
Жұмыстың мазмұны мен қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Мақсаттары мен міндеттері |
Мерзімі |
|
Оқушылар |
|||||
|
|||||
|
Жаңадан келген оқушылардың эмоционалды және танымдық саласын диагностикалау
1 сынып оқушыларының жаңа өмір жағдайларына бейімделуін диагностикалау |
Мектептегі мазасыздықты, оқу мотивациясын, танымдық қабілеттерін диагностикалау |
Оқушылардың танымдық қабілетінің даму деңгейін анықтау |
Қыркүйек
Қазан |
|
|
5 сынып оқушыларының бейімделуін диагностикалау |
Мектептегі мазасыздықты, оқу мотивациясын; социометрия; оқушылардың агрессия күйін диагностикалау |
|
|
|
|
ҰБТ-ға дайындық кезінде 11- сынып оқушыларының диагностикалау |
Мектептегі мазасыздықты диагностикалау; стресске төзімділік деңгейін анықтау; өзін-өзі бағалау; оқу мотивациясының диагностикасы |
Түлектердің емтихан тапсыруға психологиялық дайындығын зерттеу |
Қараша |
|
|
8 – сынып оқушыларын диагностикалау |
Оқушылардың социометриялық мәртебесін зерттеу, психологиялық климатты бағалау |
Тұлғааралық қатынастардың диагностикасы, агрессия жағдайлары |
Желтоқсан |
|
|
Суицидтік мінез-құлық белгілерін диагностикалау 7-11 сынып |
Мектептегі мазасыздық деңгейін диагностикалау; мектеп оқушыларындағы агрессия жағдайын диагностикалау |
Психологиялық-әлеуметтік көмек көрсету мақсатында эмоционалдық-еріктік саладағы проблемаларды анықтау |
Ақпан |
|
|
4 - сынып оқушыларының орта буында оқуға психологиялық дайындығын диагностикалау |
интеллектуалды даму деңгейін диагностикалау; социометрия; оқушылардағы агрессия жағдайын диагностикалау (проективті әдістеме) |
4-сынып оқушыларының м ектептегі мазасыздықдеңгейін, тұлғааралық қатынастар, агрессия жағдайын диагностикалау |
Наурыз |
|
|
9-сынып оқушыларының диагностикасы: кәсіптік бағдар беру |
Оқушылардың кәсіби қызығушылықтары мен бейімділігін диагностикалау |
Тереңдетілген диагностика |
Сәуір |
|
|
Баланың отбасындағы, сыныптағы, мектептегі жағдайын зерттеу |
"Отбасылық кинестетикалық сурет" тесті; "Менің отбасым"проективті әдістемесі |
Тәрбиеленушілердің отбасыларындағы микроклиматты диагностикалау |
Жыл бойы |
|
|
Сабаққа қатысу |
|
"Мұғалім-оқушы" қарым-қатынасын диагностикалау. Танымдық белсенділікті ынталандыру |
Жыл бойы |
|
|
|||||
|
Балалармен жеке жұмыс (мұғалімдер мен ата-аналардың өтініші бойынша) |
Әңгімелесу, бақылау, релаксация әдістері, диагностика, психотерапия, арт-терапия |
Ауытқулардың себептерін анықтау, мінез-құлық проблемаларын түзету. |
Жыл бойы |
|
|
|||||
|
1-4 сынып оқушыларымен түзете-дамыту сабақтары |
Мазасыздықты түзету бағдарламасы |
Сенімді мінез-құлықты дамыту. |
Жыл бойы |
|
|
|||||
|
Оқушыларға психологиялық кеңес беру |
Өмірдің, қоғамның және адами қатынастардың маңызды мәселелері бойынша қоғамдық пікір қалыптастыру |
Балаға оның мәселесін шешуге көмектесу |
Жыл бойы |
|
|
|||||
|
Диагностика нәтижелері бойынша оқушылармен әңгімелесу |
|
Дезадаптация себептерінің алдын алу |
Жыл бойы |
|
Педагогикалық ұжым |
|||||
|
|||||
|
Диагностика нәтижелері бойынша бастауыш сынып мұғалімдеріне психологиялық кеңес беру |
Анықтамалар |
Түзету-дамыту жұмысы бойынша ақпарат және ұсынымдар |
Жыл бойы |
|
|
Мектептегі мазасыздықты, агрессивтілікті, өзін-өзі бағалауды, тұлғааралық қатынастарды бақылау нәтижелері бойынша 5-11 сыныптар мұғалімдеріне кеңес беру |
Анықтамалар |
Балалармен жұмыс жасау туралы ақпарат және ұсыныстар |
Жыл бойы |
|
|
Педагогтерге жеке кеңес беру |
|
Танымдық саланы дамыту, даму проблемаларын түзету бойынша ұсыныстар |
Жыл бойы |
|
|
|||||
|
Педагогикалық жиындар мен педагогикалық кеңестерде сөз сөйлеу |
|
|
Жыл бойы әкімшілік жоспары бойынша |
|
Ата-аналар |
|||||
|
|||||
|
Ата-аналарға арналған жеке және топтық кеңестер |
|
Ата-аналарға өздерін қызықтыратын мәселелер бойынша кеңес беру |
Жыл бойы (ата-аналардың өтініші бойынша) |
|
|
Ата-аналарға жеке кеңес беру |
|
Танымдық саланы дамыту, даму проблемаларын түзету бойынша ұсыныстар. |
Жыл бойы
|
|
|
|||||
|
Ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу |
|
Ата-аналарға арналған ақпарат |
Жыл бойы
|
|
Педагог-психолог |
|||||
1. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс |
|||||
|
Түзету-дамыту сабақтары үшін дидактикалық материалды жинақтау және дайындау |
|
|
Жыл бойы
|
|
|
Диагностикалық құралдарды, бағдарламаларды таңдау, ата-аналар жиналыстарын, сынып сағаттарын дайындау және өткізу үшін ғылыми және практикалық әдебиеттерді талдау. |
|
|
Жыл бойы
|
|
|
Мектеп педагогикалық кеңесіне қатысу. |
|
|
Жыл бойы
|
|
|
Кәсіби деңгейді арттыру бойынша жұмыс, әдістемелік әдебиеттерді зерттеу. |
|
|
Жыл бойы
|
|
|
Қызметті талдау және жоспарлау. Бір жылға арналған жұмыс жоспарын жасау |
|
|
Жыл соңында
|
|
|
Психологтың жұмысы туралы талдамалық есепті дайындау |
|
|
Жыл соңында |
|
|
Мектеп мұғалімдерінің сабақтарына қатысу. |
|
|
Жыл бойы
|
|
|
Ата-аналардың, мұғалімдердің, сынып жетекшілерінің өтінімі бойынша оқушыларға мінездеме жасау. |
|
|
Жыл бойы
|
|
|
Оқушыларды диагностикалау үшін диагностикалық құралдарды таңдау, Диагностика нәтижелерін, сауалнамаларды өңдеу және талдау, талдамалық анықтамалар жасау. |
|
|
Жыл бойы
|
|
2. Сараптамалық жұмыс |
|||||
|
Педагогтармен жұмыс: Психологиялық-педагогикалық консилиум. |
|
Оқушылармен жұмыс |
Жыл бойы
|
|
|
Өзін-өзі жетілдіру бойынша жұмыс |
|
|
Жыл бойы
|
|
3. Жобалық қызмет |
|||||
|
Түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу |
|
|
Жыл бойы
|
|