"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ БІРЖАН САЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ СТЕПНЯК ҚАЛАСЫНЫҢ АБАЙ АТЫНДАҒЫ №2 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ" КММ
КГУ "ОБЩЕОБРОЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА №2 ИМЕНИ АБАЯ ГОРОДА СТЕПНЯК ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО РАЙОНУ БИРЖАН САЛ УПРАВЛЕНИЯ ОБРОЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ" 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Конвекция. Сәулелік жылу алмасу 8 сынып Кенчимбаева К.М.

11.03.2019

Сабақтың аты

§6. Конвекция. Сәулелік жылу алмасу               сабақ 5.  8-сынып.Кенчимбаева К.М.

Күні:

Жалпы мақсаты

Конвекция. Сәулелік жылу алмасу  жайлы мағлұмат беру

Конвекция. Сәулелік жылу алмасу  жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету

Топта бағалай  білуге баулу

Күтілетін нәтиже

Конвекция. Сәулелік жылу алмасу жайлы мағлұмат алады

Конвекция. Сәулелік жылу алмасу   жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге  үйренеді

Әдіс – тәсілдер

Топтық, жұптық жұмыстар, ОҮБ, АКТ: электронды орта, саяхат сабақ

 

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Уақыт

1 қадам. Ұйымдастыру

2 мин

1 мин

1.Топқа бөлу

2. топ арасында сенімділік ахуалын қалыптастыру, қарым- қатынасты дамыту мақсатында «Өз үйіріңді тап» жаттығуын орындау

3. Аялдамаларды таныстыру

(Әрбір аялдаманың тапсырмасын орындау арқылы ұпай жинау)

1.Суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді.

2. оқушыларға құмырсқалардың түрі жазылған парақшалар таратылады, өздеріне байланысты түрлерге топтасып мәнін түсіндіреді.

3.Аялдамалармен танысады

  1.  

2 қадам. Қызығушылығын ояту

10 мин

 

 

 

 

 

 

10мин

1 1)   Дененің ішкі энергиясын кандай әдістермен езгертуге болады?

2) Қандай белгілері бойынша...

а)         ішкі энергияның артқанын ...

б)        ішкі энергияның кемігенін ... білуге болады?

3)         Баллондағы ауаны сорып алғаннан кейін қалған аузының ішкі энергиясы неліктен кемиді?

4) Ішкі энергияның жұмыс істеу барысында: үйкеліс, соғу, сығу кезіндеөзгеруіне мысалдар келтіріңдер,

5) Жылы бөлмеге даладан аузы тығындалған бөтелкені енгізеді. Біраздан соң бөтелкенің тығыны ұшып кетті.Неліктен?

6)        Резина доп қандай да бір биіктіктен қүлады.Жерге соғылғаннан кейін қайтадан жоғары көтерілді.Осы кезде энергияның кандай түрленулері жүрді? Неліктен доп бастапқы биіктікке көтерілмейді?

  1. Жылу өткізгіштік дегеніміз не?
  2. Жылу өткізгіштігі нашар қандай заттарды білесіңдер?
  3. Қандай заттар жылуды жақсы өткізеді?
  4. Заттардың жылу өткізгіштігінің әр түрлі болу себептері неде?

 Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)

  1. Конвекция дегенді қалай түсінесіңдер?

Күннен сәуле жерге қалай беріледі деп ойлайсыздар

1. Оқушылар топпен тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

2. Оқушылар тапсырманы топпен орындайды.

  1.  

3 қадам.   Жаңа сабақ Мағынаны тану

7 мин

1 «Өмір  ағашы» әдісі

1-топ . Жылу берілу түрлері.

2-топ . Жылу өткізгіштік     

3-топ . Конвекция.

4-топ   Сәулелік жылу алмасу              

  1. Оқушылар тапсырманы топпен орындайды.

 

 

 

 

Сұйықтың немесе газдың макрокөлемдерінің бір-біріне қатысты қозғалуын конвекция деп атайды. Егер конвекция температурасы әр текті ортада орындалатын болса, ортаның макрокөлемдерінің ( бөлшектерінің) орын ауыстыру нәтижесінде жылу алмасу пайда болады.

Жылудың конвекциямен тасымалдануына жылу өткізгіштік әр қашан ере жүреді. Мұндай біріктірілген процесс конвективтік жылу алмасу деп аталады.

Техникада көбінесе сұйық (газ) ағыны және қоршаған қатты денелер беттерімен конвективтік жылу беріліс деп аталатын жылу алмасу процесі кездеседі.

Бұл процес сұйықтың (газдың) қозғалу сипатымен байланысты.

Пайда болу табиғаты бойынша сұйықтың (газдың) екі түрлі қозғалуын айырады- еркін және еріксіз.Еркін деп сұйықтың немесе газдың қыздырылған және суық бөлшектерінің тығыздықтары айырымы нәтижесіндегі пайда болатын қозғалысты айтады. Еріксіз қозғалыс (конвекция) сыртқы механикалық қоздырушылар (насостар, желдеткіштер ж.т.б) әрекетінен пайда болады.

Сұйықтың (газдың) ағыны ламинарлы немесе турбулентті тәртіппен қозғалады.

Ламинарлы тәртібіне қозғалысжайбарақат өтеді, сұйықтың қабаттары араласпай, бір-біріне параллельді қозғалады. Турбулентті тәртібінде сұйықтың қозғалысы бейберекет, құйынды болады. Дененің беті мен сұйық (газ) ағыны арасындағы конвективтік жылу берілік процестің қарқындылығын конвективтік жылу беру коэффициент a k( Вт/(м2.К)) сипаттайды.

Жалпы жағдайда ak коэффициенттің мәнісі дененің (каналдың) пішініне, оның геометриялық өлшемдеріне, сұйықтың (газдың) қозғалу жылдамдығына, ағыс тәртібіне, сұйықпен қабырғаның температураларына және ағынның физикалық қасиеттеріне тәуелді болады. Конвективтік жылу алмасу кезіндегі беттен сұйыққа берілетін жылу ағыны Ньютон-Рихман теңдеумен есептеледі.

Qк = a к F ( tб - tсу) (30)

 

мұнда Ғ- жылу алмасатын беттің ауданы, м2,

tб - дене бетінің температурасы, 0С,

tсу - сұйықтың (газдың) температурасы, , 0С.

 

Күрделі жылу алмасу және жылуды алып беру.

Нақты жағдайлардың көбінде жылу өткізгіштік, жылудың конвекциясы және сәулеленуі қатарөтеді, яғни күрделі жылу алмасу орындалады. Мысалы, қазан қондырғының ошағындағы ыстық газ ағыны мен қабырға арасындағы жылу алмасу. Мұндай жағдайда жылу алмасудың қарқындылығын жылу беріліс коэффициеттердің қосындысымен бағалайды:

a = aк + aл. (31)

мұнда ak - конвективтік жылу берілік коэффициенті, ac - сәулелі жылу беріліскоэффициенті.

Сонда қабырға бетінің 1 м2 ауданына конвекция және сәулелену арқылы келіп түсетін жылу ағыны Ньютон-Рихман формуласы негізінде былай анықталады:

q = a ( tсұ -tб) . (32)

Жылу техникалық құралдарда жылу ыстық ортадан (газдан, сұйықтан) суық ортаға бөліп тұратын қабырға арқылы тасымалданады. Мұндай процес жылуды алып беру деп аталады. Жылуды алып беру процесі ыстық ортадан берке қарай конвективтік жылу берілістен, қабырғаның жылу өткізгіштігінен және беттен суық ортаға қарай конвективтік жылу берілістен тұрады.

Жылу алып беруді есептейтін теңдеулердің түрі қабырғаның пішініне тәуелді болады.

Жазық, көп қабаттардан тұратын қабырғадан өтетін жылу ағынының тығыздығын Вт/м2 анықтайтын формуласында

Q= k ( tсу1 -tсу2)F , (33)

tсу1 және tсу2 - ыстық және суық орталардың температуралары; К- жылуды алып беру коэффициент, Вт /(м2.К) төмендегі формула бойынша есептеледі

k =  , (34)

a 1 мен a2 - ыстық және суық орта жақтарындағы жылу беру коэффициенттер, Вт /(м2.К); бі- і- і қабаттың қалыңдығы,м. λ1 -і-і қабаттың материалының жылу өткізгіштік коэффициенті, Вт /(м2.К); бі / λ1 - і-і қабаттың термиялық кедергісі, м2. К / Вт.

Цилиндрлік қабырғаның жылуды алып беруін есептегенде жылу ағынының сызықтық тығыздығы qe , Вт/м деген шама қолданылады:

qe = ke π ( tce1-tce2) . мұнда е- жылуды алып берудің сызықтық коэффициенті, Вт/ (м.К), бірнеше қабаттардан тұратын цилиндрлік қабырға үшін былай есептеледі:

 d1 - цилиндрдің ішкі диаметрі; n - қабаттардың саны; dn+1 n- ші қабаттың сыртқы диаметрі,м.

 

Жылу алмастырғыш аппараттар.

Жылу алмасатын сұйықтар мен газдарды жылу тасығыштар деп атайды.

Бір жылу тасығыштан екіншіге жылу тасымалдау орындалатын құрылғыны жылу алмастырғыш аппарат деп атайды.

Әрекет негізі бойынша аппараттарды рекуперативтік, регенеративтік, араластырулық және ішкі жылу қорымен қамтылған түрлеріне бөледі. Рекуперативтік аппаратта жылу ыстық жылу тасығыштан суық жылу тасығышқа оларды айырып тұратын қабырға қыздыру бет арқылы тасымалданады. Олар, мысалы, бу және су қыздыратын қазандар, конденсаторлар ж.т.б.).

Регенеративтік жылу алмастырғыш аппаратында ыстық және суық жылу тасығыштар қыздыру бет бойымен кезегімен өтіп шығады.Жылу алмасу бет бойымен ыстық жылу тасығыш ағып өткен кезде, қабырға жылуды қабылдап, қыздырылады, ал жылу тасығыш суып аппараттан шығарылады. Енді кезек суық жылу тасығышқа келеді. Ол ыстық бет бойымен өтіп шығу барысында қыздырылады. Мұндай аппараттарға қазан қондырғылардың және металлургия пештердің ауа қыздырғыштары жатады, сусымалы материалдарды қолданатын регенераторлар ж.т.б. жатады.

Араластырулық аппараттарда жылу алмасу ыстық және суық жылу тасығыштардың бір-бірімен араластыру нәтижесінде орындалады. Мұндай аппараттарға градирня, скруббер ж.т.б. жатады.

Ішкі жылу қорымен қамтылған жылу алмастырғыштарда әдеттегідей екі емес, бір жылу тасығыш қолданылады. Ол аппараттың өзінде бөлінетін жылуды қабылдайды. Мысалы, ядролық реактор, электрқыздырғыштар ж.т.б.

Жылу алмастырғыш аппараттар әр түрлі болғанымен жылуға есептелудің негізгі ережелері барлығы үшін бірдей болады. Аппараттардың жылуға есептелуі жұмысының қалыптасқан тәртібі үшін жүргізіледі және екі негізгі теңдеулердің шешуіне негізделеді. Олар жылу баланс теңдеуі және жылуды алып беру теңдеуі.

Бақылау сұрақтары:

1. Температуралық өріс және температура градиенті ұғымдары.

2. Жылу өткізгіштік туралы жалпы түсініктер. Фурье заңы.

3. Жылу сәулелену туралы жалпы ұсыныстар. Старан-Больцман заңы.

4. Конвективтік жылу алмасу туралы жалпы ұсыныстар. Ньютон-Рихман теңдеуі.

5. Жылуды алып беру процесі. Жылу алып беру коэффициенттер.

6. Жылу алмастырғыш аппараттардың классификациясы.

 

 

4 қадам.  Ой  толғау Қорытынды.

7 мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

1.«Венн диаграммасы» әдісі«

 
 

 

 

 

 

 

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау.

Ү. Жұптық жұмыс  «Пилот - Штурман» (5 минут)

(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

 Жұптар берілген  суретті түсіндіреді.

Механика 007Механика 008Механика 007Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

Конвекция және сәулелену дегеніміз не?

Жылу берілу түрлері конвекция және сәулеленуге мысал келтір?

Жылу берілуді және түрлерін қандай өндірісте немесе күнделікті тұрмыста қолдануға болады?

 Күнделікті өмірдегі  конвекция және сәулелену жылу берілу түрлерін салыстыр?

Өзің оқитын мектептің жылу қазандығын түсіндір?

2.Бағалау: Жетондарды санау арқылы

 3. Рефлексия: екі жұлдыз бір тілек

  1. Диаграммасы  толтырады

 

 

 

 

 

 

Жетоны коп оқушыны жұмсақ, орташа оқушыны жайлы және төмен оқушыны ортақ орындарға отырғызу

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың аты

§6. Конвекция. Сәулелік жылу алмасу               сабақ 5.  8-сынып.Кенчимбаева К.М.

Күні:

Жалпы мақсаты

Конвекция. Сәулелік жылу алмасу  жайлы мағлұмат беру

Конвекция. Сәулелік жылу алмасу  жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету

Топта бағалай  білуге баулу

Күтілетін нәтиже

Конвекция. Сәулелік жылу алмасу жайлы мағлұмат алады

Конвекция. Сәулелік жылу алмасу   жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге  үйренеді

Әдіс – тәсілдер

Топтық, жұптық жұмыстар, ОҮБ, АКТ: электронды орта, саяхат сабақ

 

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Уақыт

1 қадам. Ұйымдастыру

2 мин

1 мин

1.Топқа бөлу

2. топ арасында сенімділік ахуалын қалыптастыру, қарым- қатынасты дамыту мақсатында «Өз үйіріңді тап» жаттығуын орындау

3. Аялдамаларды таныстыру

(Әрбір аялдаманың тапсырмасын орындау арқылы ұпай жинау)

1.Суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді.

2. оқушыларға құмырсқалардың түрі жазылған парақшалар таратылады, өздеріне байланысты түрлерге топтасып мәнін түсіндіреді.

3.Аялдамалармен танысады

  1.  

2 қадам. Қызығушылығын ояту

10 мин

 

 

 

 

 

 

10мин

1 1)   Дененің ішкі энергиясын кандай әдістермен езгертуге болады?

2) Қандай белгілері бойынша...

а)         ішкі энергияның артқанын ...

б)        ішкі энергияның кемігенін ... білуге болады?

3)         Баллондағы ауаны сорып алғаннан кейін қалған аузының ішкі энергиясы неліктен кемиді?

4) Ішкі энергияның жұмыс істеу барысында: үйкеліс, соғу, сығу кезіндеөзгеруіне мысалдар келтіріңдер,

5) Жылы бөлмеге даладан аузы тығындалған бөтелкені енгізеді. Біраздан соң бөтелкенің тығыны ұшып кетті.Неліктен?

6)        Резина доп қандай да бір биіктіктен қүлады.Жерге соғылғаннан кейін қайтадан жоғары көтерілді.Осы кезде энергияның кандай түрленулері жүрді? Неліктен доп бастапқы биіктікке көтерілмейді?

  1. Жылу өткізгіштік дегеніміз не?
  2. Жылу өткізгіштігі нашар қандай заттарды білесіңдер?
  3. Қандай заттар жылуды жақсы өткізеді?
  4. Заттардың жылу өткізгіштігінің әр түрлі болу себептері неде?

 Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)

  1. Конвекция дегенді қалай түсінесіңдер?

Күннен сәуле жерге қалай беріледі деп ойлайсыздар

1. Оқушылар топпен тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

2. Оқушылар тапсырманы топпен орындайды.

  1.  

3 қадам.   Жаңа сабақ Мағынаны тану

7 мин

1 «Өмір  ағашы» әдісі

1-топ . Жылу берілу түрлері.

2-топ . Жылу өткізгіштік     

3-топ . Конвекция.

4-топ   Сәулелік жылу алмасу              

  1. Оқушылар тапсырманы топпен орындайды.

 

 

 

 

Сұйықтың немесе газдың макрокөлемдерінің бір-біріне қатысты қозғалуын конвекция деп атайды. Егер конвекция температурасы әр текті ортада орындалатын болса, ортаның макрокөлемдерінің ( бөлшектерінің) орын ауыстыру нәтижесінде жылу алмасу пайда болады.

Жылудың конвекциямен тасымалдануына жылу өткізгіштік әр қашан ере жүреді. Мұндай біріктірілген процесс конвективтік жылу алмасу деп аталады.

Техникада көбінесе сұйық (газ) ағыны және қоршаған қатты денелер беттерімен конвективтік жылу беріліс деп аталатын жылу алмасу процесі кездеседі.

Бұл процес сұйықтың (газдың) қозғалу сипатымен байланысты.

Пайда болу табиғаты бойынша сұйықтың (газдың) екі түрлі қозғалуын айырады- еркін және еріксіз.Еркін деп сұйықтың немесе газдың қыздырылған және суық бөлшектерінің тығыздықтары айырымы нәтижесіндегі пайда болатын қозғалысты айтады. Еріксіз қозғалыс (конвекция) сыртқы механикалық қоздырушылар (насостар, желдеткіштер ж.т.б) әрекетінен пайда болады.

Сұйықтың (газдың) ағыны ламинарлы немесе турбулентті тәртіппен қозғалады.

Ламинарлы тәртібіне қозғалысжайбарақат өтеді, сұйықтың қабаттары араласпай, бір-біріне параллельді қозғалады. Турбулентті тәртібінде сұйықтың қозғалысы бейберекет, құйынды болады. Дененің беті мен сұйық (газ) ағыны арасындағы конвективтік жылу берілік процестің қарқындылығын конвективтік жылу беру коэффициент a k( Вт/(м2.К)) сипаттайды.

Жалпы жағдайда ak коэффициенттің мәнісі дененің (каналдың) пішініне, оның геометриялық өлшемдеріне, сұйықтың (газдың) қозғалу жылдамдығына, ағыс тәртібіне, сұйықпен қабырғаның температураларына және ағынның физикалық қасиеттеріне тәуелді болады. Конвективтік жылу алмасу кезіндегі беттен сұйыққа берілетін жылу ағыны Ньютон-Рихман теңдеумен есептеледі.

Qк = a к F ( tб - tсу) (30)

 

мұнда Ғ- жылу алмасатын беттің ауданы, м2,

tб - дене бетінің температурасы, 0С,

tсу - сұйықтың (газдың) температурасы, , 0С.

 

Күрделі жылу алмасу және жылуды алып беру.

Нақты жағдайлардың көбінде жылу өткізгіштік, жылудың конвекциясы және сәулеленуі қатарөтеді, яғни күрделі жылу алмасу орындалады. Мысалы, қазан қондырғының ошағындағы ыстық газ ағыны мен қабырға арасындағы жылу алмасу. Мұндай жағдайда жылу алмасудың қарқындылығын жылу беріліс коэффициеттердің қосындысымен бағалайды:

a = aк + aл. (31)

мұнда ak - конвективтік жылу берілік коэффициенті, ac - сәулелі жылу беріліскоэффициенті.

Сонда қабырға бетінің 1 м2 ауданына конвекция және сәулелену арқылы келіп түсетін жылу ағыны Ньютон-Рихман формуласы негізінде былай анықталады:

q = a ( tсұ -tб) . (32)

Жылу техникалық құралдарда жылу ыстық ортадан (газдан, сұйықтан) суық ортаға бөліп тұратын қабырға арқылы тасымалданады. Мұндай процес жылуды алып беру деп аталады. Жылуды алып беру процесі ыстық ортадан берке қарай конвективтік жылу берілістен, қабырғаның жылу өткізгіштігінен және беттен суық ортаға қарай конвективтік жылу берілістен тұрады.

Жылу алып беруді есептейтін теңдеулердің түрі қабырғаның пішініне тәуелді болады.

Жазық, көп қабаттардан тұратын қабырғадан өтетін жылу ағынының тығыздығын Вт/м2 анықтайтын формуласында

Q= k ( tсу1 -tсу2)F , (33)

tсу1 және tсу2 - ыстық және суық орталардың температуралары; К- жылуды алып беру коэффициент, Вт /(м2.К) төмендегі формула бойынша есептеледі

k =  , (34)

a 1 мен a2 - ыстық және суық орта жақтарындағы жылу беру коэффициенттер, Вт /(м2.К); бі- і- і қабаттың қалыңдығы,м. λ1 -і-і қабаттың материалының жылу өткізгіштік коэффициенті, Вт /(м2.К); бі / λ1 - і-і қабаттың термиялық кедергісі, м2. К / Вт.

Цилиндрлік қабырғаның жылуды алып беруін есептегенде жылу ағынының сызықтық тығыздығы qe , Вт/м деген шама қолданылады:

qe = ke π ( tce1-tce2) . мұнда е- жылуды алып берудің сызықтық коэффициенті, Вт/ (м.К), бірнеше қабаттардан тұратын цилиндрлік қабырға үшін былай есептеледі:

 d1 - цилиндрдің ішкі диаметрі; n - қабаттардың саны; dn+1 n- ші қабаттың сыртқы диаметрі,м.

 

Жылу алмастырғыш аппараттар.

Жылу алмасатын сұйықтар мен газдарды жылу тасығыштар деп атайды.

Бір жылу тасығыштан екіншіге жылу тасымалдау орындалатын құрылғыны жылу алмастырғыш аппарат деп атайды.

Әрекет негізі бойынша аппараттарды рекуперативтік, регенеративтік, араластырулық және ішкі жылу қорымен қамтылған түрлеріне бөледі. Рекуперативтік аппаратта жылу ыстық жылу тасығыштан суық жылу тасығышқа оларды айырып тұратын қабырға қыздыру бет арқылы тасымалданады. Олар, мысалы, бу және су қыздыратын қазандар, конденсаторлар ж.т.б.).

Регенеративтік жылу алмастырғыш аппаратында ыстық және суық жылу тасығыштар қыздыру бет бойымен кезегімен өтіп шығады.Жылу алмасу бет бойымен ыстық жылу тасығыш ағып өткен кезде, қабырға жылуды қабылдап, қыздырылады, ал жылу тасығыш суып аппараттан шығарылады. Енді кезек суық жылу тасығышқа келеді. Ол ыстық бет бойымен өтіп шығу барысында қыздырылады. Мұндай аппараттарға қазан қондырғылардың және металлургия пештердің ауа қыздырғыштары жатады, сусымалы материалдарды қолданатын регенераторлар ж.т.б. жатады.

Араластырулық аппараттарда жылу алмасу ыстық және суық жылу тасығыштардың бір-бірімен араластыру нәтижесінде орындалады. Мұндай аппараттарға градирня, скруббер ж.т.б. жатады.

Ішкі жылу қорымен қамтылған жылу алмастырғыштарда әдеттегідей екі емес, бір жылу тасығыш қолданылады. Ол аппараттың өзінде бөлінетін жылуды қабылдайды. Мысалы, ядролық реактор, электрқыздырғыштар ж.т.б.

Жылу алмастырғыш аппараттар әр түрлі болғанымен жылуға есептелудің негізгі ережелері барлығы үшін бірдей болады. Аппараттардың жылуға есептелуі жұмысының қалыптасқан тәртібі үшін жүргізіледі және екі негізгі теңдеулердің шешуіне негізделеді. Олар жылу баланс теңдеуі және жылуды алып беру теңдеуі.

Бақылау сұрақтары:

1. Температуралық өріс және температура градиенті ұғымдары.

2. Жылу өткізгіштік туралы жалпы түсініктер. Фурье заңы.

3. Жылу сәулелену туралы жалпы ұсыныстар. Старан-Больцман заңы.

4. Конвективтік жылу алмасу туралы жалпы ұсыныстар. Ньютон-Рихман теңдеуі.

5. Жылуды алып беру процесі. Жылу алып беру коэффициенттер.

6. Жылу алмастырғыш аппараттардың классификациясы.

 

 

4 қадам.  Ой  толғау Қорытынды.

7 мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

1.«Венн диаграммасы» әдісі«

 
 

 

 

 

 

 

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау.

Ү. Жұптық жұмыс  «Пилот - Штурман» (5 минут)

(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

 Жұптар берілген  суретті түсіндіреді.

Механика 007Механика 008Механика 007Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

Конвекция және сәулелену дегеніміз не?

Жылу берілу түрлері конвекция және сәулеленуге мысал келтір?

Жылу берілуді және түрлерін қандай өндірісте немесе күнделікті тұрмыста қолдануға болады?

 Күнделікті өмірдегі  конвекция және сәулелену жылу берілу түрлерін салыстыр?

Өзің оқитын мектептің жылу қазандығын түсіндір?

2.Бағалау: Жетондарды санау арқылы

 3. Рефлексия: екі жұлдыз бір тілек

  1. Диаграммасы  толтырады

 

 

 

 

 

 

Жетоны коп оқушыны жұмсақ, орташа оқушыны жайлы және төмен оқушыны ортақ орындарға отырғызу

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 294


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст